Intalniri, 16 -21 iunie
Acest site utilizeaza cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe aici
Newsletter

Pentru a primi newsletter, introduceti
emailul dumneavoastra mai jos

Intalniri, 16 -21 iunie
to Inapoi

Am intalnit o persoana care face autostopul ca sa se intoarca acasa din Germania in Taiwan, asa ca am calatorit o parte din drum impreuna. Ceea ce vreau de fapt sa spun este ca e o fata de 19 ani!

03-08-2011

16.06.2011
Am intalnit 3 tipi pe biciclete din Elvetia care merg la Beijing (sau Peking). Am baut cateva beri impreuna seara trecuta si astazi facem un gratar. Astazi suntem invitati sa vorbim in fata unei clase de limba engleza din Chelyabinsk. Cu totii dormim la aceeasi gazda pentru 2 nopti, la Anja.

19.06.2011
Am trait o experienta autentica ruseasca: m-am imbatat asa de tare de la vodka incat am adormit pe podeaua din baie. O, da, mahmureala... Tricourile se murdaresc, lenjeria se murdareste, pantalonii nu se murdaresc niciodata, asa ca ii poti purta mereu:)
A trebuit sa campez langa o autostrada, iar tantarii sunt foarte mari si agresivi. Sunt atat de mari incat au nevoie de un ditamai campul de aterizare! Si am vazut un tantar care avea un tantar mai mic in spate cu o mitraliera!
Sunt in Omsk acum si estimez inca 3 zile pana la granita cu Mongolia, daca lucrurile merg asa cum trebuie, pentru ca vrem sa incercam ceva putin cam nebunesc... Va tin la curent (desi va fi din ce in ce mai greu sa gasesc internet in Mongolia)

21.06.2011
Cu ajutorul lui Amie Chou am dormit in casa unor fosti drogati din Omsk, care au gasit calea catre Dumnezeu si care au renuntat la droguri. Acestia sunt unii dintre cei mai draguti oameni pe care i-am intalnit si ii iubesc pe toti!
Amie, autostopista din Taiwan, si cu mine, cu ajutorul unui pastor (fost dependent de droguri si detinut) am incercat sa ne strecuram intr-un tren de marfa de la Omsk catre Novosibirsk, dar ne-a prins politia. Poveste adevarata. Dupa aceasta cascadorie nu a iesit drumul meu s-a separat de cel al lui Amie. She is something else. Imi e dor de ea, dar sper sa no o revad prea curand. Nu pentru ca nu mi-ar placea, chiar dimpotriva, pentru ca imi place putin prea mult.
Astazi au iesit lucrurile foarte prost. Dupa ce am calatorit toata noaptea si am mers cateva ore in timpul zilei, m-a oprit politia si perchezitionat, de 2 ori, dar nu m-a luat nici o masina. Din cauza limbii pe care nu o stiu si a lipsei unei harti am gresit drumul cu vreo 200 km, catre granita cu Kazakhstan, pe cele mai proaste drumuri pe care le-am vazut! Pe la 8 seara eram blocat intr-un loc in care sufletele merg sa moara, cand ceva mi-a schimbat ziua. Pe cand mergeam putin deprimat, o masina alba a oprit langa mine si din ea a iesit un tip imbracat in alb, cu o barba bine aranjata care m-a luat cu el vreo cateva sute de km, exact in directia in care trebuia sa merg :) Era Isus? Nu stiu, dar mi-a dat un pat, cina, micul dejun si un dus. Il iubesc pe el si pe familia lui.
Seara trecuta am vazut o priveliste a cerului care iti taie respiratia. Nicio fotografie sau tablou ar putea-o recrea. Aceasta m-a facut sa ma gandesc la o gramada de lucruri.In urma cu o saptamana mi-am dat seama ca ceea ce fac acum, as vrea sa fac mereu. Acum insa, acest lucru este si mai clar. Trecand si prin multitudinea de emotii din zilele trecute, am inceput sa plang si nu ma mai recunosc.
Drumul e din ce in ce mai greu. A fost destul de greu inca de la inceput, dar acum e si mai greu! Am inceput sa aud tot mai multi oameni care vorbesc despre ceva ce eu nu sunt foarte nerabdator sa experimentez: drumurile

Galerie foto

Alte articole din categoria: Jurnal calatorie
(11-08-2011)
Despre mine

Share on Facebook

Nota!
Daca ai deja cont pe site-ul TravelWorld.ro, autentifica-te AICI si completeaza formularul de comentarii. Iti multumim.

Cod de securitate *

security image

Interviul TravelWorld.ro
Agentia de turism Tourex: Seriozitate, experienta, incredere. Descopera lumea cu o agentie verificata!

Cand analizezi serviciile unei agentii, trebuie sa tii cont de multe aspecte – experienta, diversitate, preturi, parerile altor turisti etc. Agentia de turism Tourex este partenerul de care aveti nevoie.

Vezi toate interviurile
Ultima firma inscrisa in site

Casa Hrisicos, Constanta

Linkuri sponsorizate

Jocuri si jucarii

City break

Articole
Top 10 cele mai luxoase cazinouri din lume

Pe taramul jocurilor cu mize mari, putine experiente rivalizeaza cu luxul extravagant din cele mai opulente cazinouri din lume. Ele sunt vitrine de grandoare, sofisticare si extravaganta fara egal. [citeste tot]

Vezi toate articolele
Cerere personalizata
Din Transilvania in Kamchatka
Mongolia 1, 26-30 iunie

Nici o poza, video sau carte nu m-ar fi pregatit pentru Mongolia! De indata ce am trecut granita, drumurile s-au terminat, este doar un loc gol, fara nimic, cu dealuri si munti dezolanti.Un peisaj terifiant, dur, dar de o mare frumusete. Este uimitor, dar [citeste tot]

Vezi tot jurnalul
Articole video
Fontana di Trevi
18-05-2011

Se spune ca, daca arunci o moneda in fantana, te vei intoarce la Roma ... dar trebuie sa o arunci peste umar, cu spatele la fantana.[...]

Las Vegas by night
23-03-2011

Faceti turul Las Vegasului, noaptea. Lumini, hoteluri, atmosfera. Apoi si ziua si iar noaptea.[...]