Informare TAROM - Ataturk ISTANBUL - 'silent airport'
Acest site utilizeaza cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe aici
Newsletter

Pentru a primi newsletter, introduceti
emailul dumneavoastra mai jos

Informare TAROM - Ataturk ISTANBUL - 'silent airport'
to Inapoi

Informare TAROM - Ataturk ISTANBUL - 'silent airport'

Acest concept presupune renuntarea la anunturile audio in cadrul aeroportului

09-11-2015

Incepand cu sezonul de iarna 2015 - 2016, aeroportul Ataturk din Istanbul s-a alaturat aeroporturilor care au implementat conceptul "silent airport".

Acest concept presupune renuntarea la anunturile audio in cadrul aeroportului:
- renuntarea la anunturile referitoare la schimbarea portilor sau orelor de imbarcare;
- renuntarea la anunturile referitoare la cazurile de neregularitati operare (anulari, intarzieri);
- renuntarea la anunturile nominale, efectuate in mod normal pentru pasagerii care nu se prezinta la timp la poarta de imbarcare (anunturi efectuate anterior la microfon in engleza si turca).

Sunt mentinute toate mijloacele de informare vizuala a pasagerilor, prin intermediul ecranelor amplasate in zona dintre trecerea frontierei si portile de imbarcare. Informatiile sunt limitate la campurile prevzaute pe aceste ecrane:
- STD - doar mentionarea orei programate de decolare;
- ETD - doar mentionarea orei estimate de decolare;
- FLIGHT/ DESTINATION/ GATE;
- REMARK - prevazut doar pentru anunturile: wait for gate/ go to gate/ cancelled/ delayed/ gate closed.

Aceste ecrane nu semnaleaza explicit ca a survenit o schimbare (ex. "gate changed"), fapt ce atrage dupa sine responsabilizarea pasagerilor in a verifica periodic:
- poarta de imbarcare afisata (fara a se mentiona undeva ca aceasta a fost schimbata sau nu);
- noua ora de decolare a zborului - pentru cazurile de intarziere (singura mentiune din campul "remark" prevazut pe ecrane este "delayed"/ "gecikmis", informatii afisate alternativ engleza/ turca;
- anularea zborului - pentru aceste situatii ce survin dupa efectuarea check-in-ului, adesea precedate de minim o intarziere sau o succesiune de intarzieri, singura informatie ce poate fi afisata este "cancelled"/ "iptal".

Pentru cazurile de neregularitati de operare este absolut necesar ca pasagerii sa se prezinte din proprie initiativa la ultima poarta de imbarcare afisata si sa discute direct cu personalul operational pentru a solicita si primi asistenta.

Galerie foto





Share on Facebook



Nota!
Daca ai deja cont pe site-ul TravelWorld.ro, autentifica-te AICI si completeaza formularul de comentarii. Iti multumim.

:

Cod de securitate *

security image
 

Interviul TravelWorld.ro
Agentia de turism Tourex: Seriozitate, experienta, incredere. Descopera lumea cu o agentie verificata!

Cand analizezi serviciile unei agentii, trebuie sa tii cont de multe aspecte – experienta, diversitate, preturi, parerile altor turisti etc. Agentia de turism Tourex este partenerul de care aveti nevoie.

Vezi toate interviurile
Ultima firma inscrisa in site

Casa Hrisicos, Constanta

Linkuri sponsorizate

Jocuri si jucarii

City break

Articole
Top 10 cele mai luxoase cazinouri din lume

Pe taramul jocurilor cu mize mari, putine experiente rivalizeaza cu luxul extravagant din cele mai opulente cazinouri din lume. Ele sunt vitrine de grandoare, sofisticare si extravaganta fara egal. [citeste tot]

Vezi toate articolele
Cerere personalizata
Din Transilvania in Kamchatka
Mongolia 1, 26-30 iunie

Nici o poza, video sau carte nu m-ar fi pregatit pentru Mongolia! De indata ce am trecut granita, drumurile s-au terminat, este doar un loc gol, fara nimic, cu dealuri si munti dezolanti.Un peisaj terifiant, dur, dar de o mare frumusete. Este uimitor, dar [citeste tot]

Vezi tot jurnalul
Articole video
Fontana di Trevi
18-05-2011
Fontana di Trevi

Se spune ca, daca arunci o moneda in fantana, te vei intoarce la Roma ... dar trebuie sa o arunci peste umar, cu spatele la fantana.[...]

Las Vegas by night
23-03-2011
Las Vegas by night

Faceti turul Las Vegasului, noaptea. Lumini, hoteluri, atmosfera. Apoi si ziua si iar noaptea.[...]

Vezi toate articolele